Woodbury Outlet

publicerat: 2011-05-02 @ 14:11:47
Wiie! :)
På lördag åker jag till Woodbury outlet, har precis bokat min biljett så åker buss från NYC dit, bussen tar cirka 1timme..

Än så länge är det bara jag som åker men tror och hoppas på att jag får mi med någon mer.
Men hur det än blir med det så känns det riktigt skönt att ha planerat något inför nästa helg, ser riktigt fram emot det även om jag inte kommer att handla något utan mer kolla in läget för att sedan åka ditt när min familj kommer och då shoppa loss! :)


Xoxo
Rebecka
Postat av: Syster Erica

Låter underbart, fanns det nåt intressant =)

2011-05-02 @ 18:49:27
Postat av: Syster Erica

Hej har nu lagt upp en bild på min facebook där du kan se vart jag placerade det fina kortet å ramen jag fick av dej =)

2011-05-02 @ 20:15:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0