Måndag igen..

publicerat: 2011-05-24 @ 02:01:44

Så var det måndag igen, känns som det var ju nyss måndag.. Veckorna går så otroligt fort, inte för att jag klagar tycker verkligen om det men kommer ihåg när jag var yngre och "alla" äldre sa att tiden går så fort hela tiden och jag höll verkligen inte med. Nu förstår jag verkligen vad de menade, tiden bara springer iväg..

Jag hoppas verkligen att denna veckan går fort för till helgen ska jag och Nadine till Niagarafallen :)
Känns både roligt och spännande! Der kommer bli min första lillsemester här i USA, men absolut inte det sista.

För övrigt så har vi planerat att gå på bio i veckan vi kommer att se den nya Pirtates of the Caribbean 4 med Johnny Deep, han gör sig så bra i de filmerna eller rättare sagt det här han som ör hela filmerna. Ska också åka och hämta upp mina saker som vi målade förra helgen, ska bli kul att se hur dem blev :)
Annars händer det inte så mycket här.. Kanske ska boka tid för en ansiktbehandling, behöver verkligen det men måste kolla med mitt schema först så får se.


Sweet Dreams

Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0