Doctor

publicerat: 2011-05-18 @ 23:42:24
Japp imorgon ska jag till doktorn.


Har hosta och är allmänt trött och min hals känns sårig och rösten är inte som den brukar..
Känner mig inte jättepeppad för att åka till doktorn men en av mina värdföräldrar har samma sak men mycket värre så kanske lika bra att kolla upp det inte blir värre för mig också. Sov ju inte så jättebra natten till idag bara det gör att man blir tröttare.
Fick hjälp utav min värdmamma att boka en tid, hon är alltid så hjälpsam! :)

Hoppas verkligen att allt går på försäkringen som jag har :)


Nu ska jag bädda ner mig i sängen o sappa runt mellan tv:e kanalerna lite


Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Stackare, låter som halsfluss. Fördelen, om man försöker vara positiv, är att ni inte blev sjuka förra veckan när ni hade både barnkalas och konfirmation. Får du penicillin idag hinner du säkert bli bra till på lördag och kan åka med på båtturen i NYC även om du inte kan dricka alkohol.

Kram

2011-05-19 @ 09:56:04
Postat av: Syster Erica

=( hoppas verkligen att du blir bra å att du inte behöver betala massor, håller tummarna för dig =) kramiz

2011-05-19 @ 18:42:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0