Utmattad

publicerat: 2011-03-31 @ 01:50:33
Shit! Kom precis hem från en jogginrunda och kan ju säga att min kondition är någor jag verkligen måste jobba på.. Usch usch!

Blev två rundor på vår gata så totalt 4km, men joggade verkligen inte hela vägen, försökt jogga så mycket som det gick men i backarna tog det emot för mycket bara.. Något glädjande var att på första varvet hälsade jag på en granne som var ute och krattade löv och när jag kom andra gången sa han:

Very impresive!
Blev lite glad över det :) Sa självklart tack, men det som egentligen var ännu lite roligare o glädjande var att han frågade om jag tränade för något lag som de har här omkring men jag sa jag att jag bara gör det för att hålla mig i form och för skoj skull...haha Han tyckte det var duktigt av mig!

Får väl ge mig en liten klapp på axeln i alla fall :)

Men föurom att jag fick beröm av grannen var det såå skönt att kunna jogga ute, är inte samma sak om att göra det på gymmet.. Ska verkligen försöka göra detta till en vana men ska se om jag kan hitta en väg som inte är så bakig nu i början.

Så totalt 4km på cirka 25min och tempot var i genomsnitt 6km/h så får väl bli godkännt men inte mer!



Innan jag gick ut, såg inte lika pigg ut när jag kom hem direkt..



Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Jätteduktigt. Många brukar rekommendera att man ska intervallträna i början så om du gick i backarna gör det inget. Då blir också farten egentligen högre när du sprang för det är väl ett genomsnitt. Ibland ser man bilder när de joggar i Central Park o det ser så mysigt ut. Ska vi göra det i juni?

Ha det,

2011-03-31 @ 08:24:31
Postat av: Syster Erica

Hurt bulle =) jag hade väl orkat springa det om jag var tvungen, men den tiden hade jag endast fått om typ en bil jagede mej, superduktig. Har blivit inspirerad av en äldre herre som säger, varför gå när man kan ta bilen, haha =) kram

2011-04-02 @ 12:44:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0