Springtime

publicerat: 2011-03-27 @ 04:15:19

Känns verkligen som att våren är påväg nu och jag längtar såå mycket!

kommer bli så skönt när man kan vara ute mer med barnen och inte behöva tänka på alla tjocka jackor eller vinterskor..

Har vårshoppat lite :)



Denna är väl mer för sommaren än våren men ändå.. Är inte lika kort som den ser ut men kommer nog ha ett par cykelbyxor eller liknande under för att vara på den säkra sidan. Köpte den på American Eagel



Ny vår/sommar = ny bikini hihi :)
Även denna kommer från American Eagel



Vita skor = Våår! :)



En oversize tröja men det är inte jätte mycket oversize men lite



En grå kofta. Har märkt att jag inte har så mycket koftor eller toppar i basfärger utan köper ofta lite mer roliga färher ex. rosa, blå osv..



Jeanskjol som man kan ha året runt egentligen men blir mest nu på vår och sommaren


En fin o sommrig scarf


Nu ska jag sova, imorgon ska jag o Nadine på gospel i Bedford Hills efter det är det LCC-möte som står på agendan :)


Xoxo
Rebecka

Postat av: Elin

Jo asså dem släppte ju nya delstater bara 5 per år kanske.. så när jag åkte hem hade dom inte hunnit göra alla. De sista gjordes 2008 tror jag.



Jo tack, kvällen blev lyckad=) död idag dock!!

Fina kläder du köpt=)

2011-03-27 @ 11:20:19
URL: http://m8nsson.blogg.se/
Postat av: Syster Erica

Vad fin tunika, den kan du ju ha nu med fast med en kofta till, den gråa blir super nice =) sååå söt den va!

2011-03-27 @ 19:06:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0