Såå glad

publicerat: 2011-03-19 @ 01:11:20
Är såå glad för just nu sitter jag i mitt rum, i min säng o skriver detta inlägg, på min egna dator :)
Datorn skulle ha kommit redan igår men tullen hade kvar den lite längre så idag kom den med vårt UPS ombud, alltid samma glad man :)

Måste verkligen tacka min föräldrar som hjälpte mig med att skicka över datorn!
Tusen tusen tack! Ni är verkligen guld värda!

Känns lite konstigt att Äntligen kunna skriva å,ä och ö, får faktiskt ändra in i mellan för då märker jag att jag har skrivit etta istället.. haha! Har blivit lite för van vid det amerikanska tangetbordet.


Ska ta o föra över lite foton, har lite att ta igen nu


Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Å, då fungerar den ialla fall. Först när vi skickat den var jag orolig att den skulle komma bort, men man kunde ju följa den med kollinumret vi fått och det var ju bra. Sen när den väl kommit fram har jag varit orolig för att den kanske inte skulle fungera. Datorer är ju ändå ganska känsliga. Kul att du fått igång internet och allting. Snabbt jobbat.

2011-03-19 @ 08:08:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0