Restart!

publicerat: 2011-03-01 @ 14:19:37
Japp, jag borjar om pa en ny kula idag..

Forra veckan blev inte alls som jag ville nar det galler kosten annars var den jattebra, men at allt som jag inte skulle ata sa efter forsta dagen bestammde jag mig for att jag tar en paus och borjar om pa nytt idag(las igar)

Hittills har det gatt jattebra och jag dricker mycket vatten :)
Idag ska jag gora fyllda paprikor till lunch eller middag, mums!

Var pa gymmet lite snabbt igar men blev bara cardio, for skulle mota upp Freya och Loreto for att aka till Starbucks sa blev 20min pa bandet men jag var dar i alla fall. Kannde mig riktigt duktig pa Starbucks for jag tog te istallet for varm choklad! Jag vet att om jag gor med "bara en gang i veckan..." sa kommer det bli flera ganger och tillslut ar det kort!


Na nu ska jag losa av min vardmamma sa hon kan aka till jobbet

Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0