Radjur

publicerat: 2011-03-09 @ 02:08:48

En sak som jag markt har i USA jamfort med hemma ar att de radjur som vi har har inte alls ar lika lattskramda som de hemma ar. Hemma i Sverige springer radjuren minsta lilla man ror sig eller oppnar en dorr, men har ar det tvartemot du kan komma ut och de star ca 20m bort fran dig och de star bara kvar o tittar..

Men idag nar jag kom hem blev jag riktigt forvanad, stod cirka 10 radjur ivar tradgard och jag stoppade bilen(skulle ga o hamta posten) men trots att jag gick ur bilne stod det lugnt o stilla kvar, jag kom relativt nara eller vad tycker ni, trots att jag zommade lite med kameran..



Nu ska jag se pa en film o bara mysa med mig sjalv :)



Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Å, vad kul att det är så många. De är så gulliga. Längtar till du kan visa bilder på tvättbjörnar. När Jörgen såg presenningarna undrade han om det står båtar där? De står hos grannen eller? Det kanske är vanligt med båtar eller hur långt är det till havet?

2011-03-09 @ 08:12:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0