Hoppas hoppas...

publicerat: 2011-03-02 @ 14:19:01
Nar man ar i USA maste man studera totalt 6credits det ar ungefar 72timmar om man ska jamfora det sa.

Jag visste redan innan att jag ville ta tva seriosa kurser, later kanske konstigt att saga det sa men det jag menar ar att jag vill ta en kurs pa ett college och lasa en kurs jag kan ha nytta utav i framtiden, en kurs jag kanner att jag lar mig nagot utav.

For mig var det en sjalvklarthet att jag ville lasa nagot som har med politik att gora, inte bara for att jag intresserad utav politik och aktiv inom det, aven om jag inte ar lika aktiv nu nar jag ar i USA men anda.. Forst hittade jag inget som passade in alls pa min kriterier, men sa tillslut hittade ett perfekt college dar de hade tva kurser som verkade helt perfekt, Men! Mina vardforaldrar tyckte att skolan lag for langt, sa det var bara att borja leta igen..

Men jag kunde inte slappa kurserna jag hittat riktigt och ar glad for det, for jag hittade att de ar just de tva kurser jag vill lasa som sommarkurser nu till sommaren och dessutom online. Ok, jag vill helst inte lasa online men jag gor hellre det och laser en kurs jag vill lasa an att aker till ett college och laser en kurs jag inte riktigt kanner for. Men!(igen..) Nu kommer jag till slutklammen, jag vet annu inte om jag kna lasa dessa kurser skolan har annu inte besatmmt dagar och tider for nar dem ska ga.. 

Sa jag skrev till dem och fragade hur lang tid det kan ta innan de vet det. Sa nu far jag ga har och hoppas hoppas dels pa att fa ett svar fran skolan snart men ocksa att dagarna och tiderna for kurserna kommer att passa in i mitt schema, det ar ju det som egentligen allt hanger pa! 
 

Om ni ar nyfikna pa vad det ar for kurser sa heter dem

Intro to political scenice
American goverment



Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0