Change

publicerat: 2011-03-27 @ 03:37:08
Idag skedde det stora förändringar här vill jag lova!

Jag och Nadine åkte till köpcentrat, där blev hennes hår ca 5cm kortare, blev jättefint :) jag funderade på att toppa mig men jag kännde inte riktigt för det idag så kollade bara på men sedan gick vi(jag) några ärenden för min värdmamma och efter det gick vi in på CVS och jag köpte en förpackning med toning...

Sedan bär det hem till mig, min värdmamma tycket det var lika spännande som vi men samtidigt lite orolig om jag gjorde rätt beslut. Har visat henne kort på när jag var brunett och hon sa att jag såg lika bra ut i båda, men som hon sa att i värsta fall får jag väl tvätta håret cirka 10 gånger per dag eller göra ljusa slingor.

Jag o Nadine satte igång med toningen direkt och det blev riktigt bra tycker jag :) Det tyckte även min värdmamma o Nadine, barnen tyckte även det samma.



Vad tycks?
Är lite brun i ansiktet från toningen haha :)

Postat av: ELIN | FOTO |

sv: hahha förlåt för att du blev sugen xD :)

2011-03-27 @ 11:49:33
URL: http://nilesfoto.blogg.se/
Postat av: syter erica

Hej gud va fint det blev =) skrev ju att du passade i brunt =) du passar i väldigt mörkt brunt oxå, vill oxå men tror jag kommer att förbli en blondin kram

2011-03-27 @ 19:04:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0