A sign!

publicerat: 2011-07-26 @ 01:46:15
Idag fick ett så tydligt teckn så det inte var klokt!

Bestämmde med Steffi att vi skulle till gymmet och hon skulle hämta upp mig cirka 10min efter att vi avslutat vårt samtal. Tog fram min sportbh och topp men kunde inte hitta mina träningsbyxor och kunde verkligen inte alls komma på vart jag lagt dem..

Kännde att detta var tecken nog på att jag måste besöka gymmet oftare, helt klart!

Väl framme på gymmet gick det bra men tog det lugnt och gjorde bara övningar för ryggen men trots att jag inte varit där på nästan 2 - 3 månader orkade jag iprincip lika mycket som innan.

Nu ska jag vila lite så jag orkar med morgon dagen, då blir det NYC med familjen och lite släktingar som är här på besök. Vi ska till Central park och deras Zoo :)



Xoxo
Rebecka
Postat av: Maria

Svar: Jag har aldrig hört talas om den boken! Men var bilderna som du hade tänkt dig? :) Håller förresten på att boka biljetter till NYC i oktober när min familj kommer hit!

2011-07-26 @ 02:11:42
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kul att få komma till NYC, du har ju varit mycket i Central Park men inte på zoo.

Ta det försiktigt i gymmet så det inte blir ett bakslag om ett par veckor. Du har ju simmat mycket i sommar så helt otränad är du nog inte.

Kram

2011-07-26 @ 10:17:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0