2011-07-09

publicerat: 2011-07-10 @ 03:12:58

Blev ingen bio idag utan när jag slutade jobbet så skypade jag med mamma o pappa, alltid lika roligt! :)
Sedan åkte jag och unnade mig en pedikyr så nu har jag fina lila/rosa tånaglar, köpte mig också en ny bikini. Ingen speciell, har inte tagit kort på den men den är från Victoria's Secret och är svart och ganska vanlig.

Nu har jag precis gjort mig en stor kopp te och ska njuta utav det och svenska kardemumma skorpor med smör, till det blir det nog en film eller lite tv, vi får se. Imorgon kommer det bli lite häng vid poolen, får väl inviga min nya bikini sedan blir det minigolf med Steffi, Freya och Loreto, ska bli roligt. Ska bli extra kul att träffa Freya o Loreto för vi har inte setts på ett tag nu.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0