Kalas och NYC

publicerat: 2011-01-30 @ 15:05:03


Chuck E. Chesse dar vi hade kalas igar!
Det ar en massa spelmaskiner, sa man far ett antal latsas mynt som man kan anvanda och sedan far man biljetter berorende pa hur mycket man vinner och dessa biljetter kan sedan losa in och fa olika sorters leksaker..




Mitt bland alla maskiner satt manniskor och at, fattar inte hur de kunde det?!


Jo barne hade nog riktigt kul :) Tur var val det!



Efter kalaset akte jag och Nadine in till NYC :)


Vi gick till Empire State Building, helt klart vart ett besok och kan lova att jag kommer gora fler besok.



Jag inne i entren till ESB


Utsikten fran 86:e vaningen.
Som ni ser ar utsikten inte den basta, de varnade for det hela tiden nar vi var pa vag upp sa om man vill kunde vanda, men jag hade sett fram emot detta sa vill verkligen aka upp.. Tycker anda att jag kunde se endel men kan forsta att det ar annu battre nar vadret ar perfekt..



Chrysler building och NYC :)



:)



Bad ett par att at ett kort pa mig uppe pa 86:e vaningen men tyckte inte det blev sa bra men men..


Tog sedan hissen upp till 102:a vaningen :)



Utsikten fran 102:a vaningen :)


Sedan gick vi over Brooklyn bridge.
Denna bro ar den aldsta bron i New York och huvudspannet pa bron ar ca 430m inte kosntigt att vara fotter var trotta efter nar vi akte hem, gick ju pa bron tur och retur sedan inne i Manhattan ocksa..



Pa vagen till Brooklyn hights



Jag med New Yorks skyline bakom mig :)


New Yorks skyline


Grand central


Grand central igen


och annu en gang..



Gar inte att misaa att det ar en speciell dag snart..



Detta var det enda jag handlade igar eller jo jag kopte vykort ocksa :)


Nu ska jag stada lite sedan blir det shopping med ett pa kompisar.

Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Modigt att våga åka ända upp i ESB, jag var rädd när vi åkte upp i Eiffeltornet och då är man 273 m vid översta våningen. Detta måste varit mycket högre. Förstår att du vill in till NYC igen. Där finns väl alltid något nytt att upptäcka hur länge man än bor där. T-shirten ser bra ut i storleken.

2011-01-30 @ 15:30:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0