Mer utav NYC

publicerat: 2011-01-23 @ 16:39:43

Var ute pa en lite promenad i nu imorse och tog lite kort, gick bara runt var gata. Det ser ut att vara lagom kallt ute for solen lyser, men det ar riktigt riktigt kallt och det ar en sandar kyla smo gar igenom allt..

Tyvarr kommer det inga kort pa "mitt" hus, skulle garan lagt ut det men maste respektera att mina vardforaldrar inte vill det och jag kan forsta dem ocksa.


En bit utav var gata



Man har naturen in pa husknuten, ganska fint anda :)


En av vara grannar har kvar juldekorationen pa sin brevlada..


Har kommer lite fler bilder fran NYC ocksa :)


Frihetsgudinnan fran Staten Island ferry


Here she is! :)


Utsikten fran Top of the rock, byggnaden med det roda ar Emipre state building.
Top of the rock ar ocksa kant fran en tavla som salts pa IKEA, dar ett par byggarbetare sitter pa en balk hogt upp i luften, den bilden togs nar de byggde Top of the rock..


67 vaningar upp i Top of the rock :)


Times Square :)


En glad Rebecka vid Times Square :)



Lite av Sverige i New York :)


Ar inget speciellt egentligen men det bara maste upplevas! :) Ar sa frackt att sta dar


Funderar pa att kopa en ny bil.. haha! :)
Johanna vad sager du? Sugen pa en sadan ;)


Efter Times Square gick vi till M&M butiken



Yeah! :)


:)


Sa gott.. Men var ganska dyrt, sa blir att kopa de vanliga i supermarket


Sist men inte minst ballongen som jag fick nar av barnen nar de motte upp mig vid bussen forra fredagen


Nu ska jag tvatta lite klader sen blir det att skypa med mamma o pappa :) <3
Ska ocksa ova pa att kora pa motorvagen med min vardmamma sen ikvall blir det Starbucks med Nadine, Freya och Loreto.


Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Å, vad kul att se alla bilder. De där du är med M&M-gubben var roliga. Bra att du är med på många kort, tror det är kul att ha när man kommer hem. Tycker det är seriöst av mamman att övningsköra med dig. Hon lägger ner mycket tid och verkar vara mån om att du ska trivas. Så verkar inte alla ha fått det. Har messat Erica, det är hennes namnsdag idag, annars händer inte något kul. Jo, glömde, vi ska ju till soptippen idag. Vet att måndag är din stressigaste dag, hoppas att allt går bra.

kram

2011-01-24 @ 10:20:37
Postat av: Johanna

Den Hummern var riktigt snygg! =) Vill ha <3

Du kan väl bila med dig bilen hem sen på färjan :P haha.. var jättesöta kläder du hade hittat, är roligt att se bilder.



Har ont i magen, idag gäller det. Jag hör av mig när jag gjort det, (hoppas jag får veta svaret med en gång så jag slipper vänta 1vecka för det..)



Kram

2011-02-01 @ 11:07:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0