Övervikt

publicerat: 2011-01-04 @ 12:42:55
Har bestämmt mig för att idag ska resväskan packas färdig, nu är det inget roligt att ha kläder i nästan hela rummet.. haha! Men det är inte det lättaste, vill jag lova! Nu sist när jag hade lagt i allt och vägde den visade vågen 24,5kg - den får bara väga 23kg!!

1par skor har redan åkt så får se vad som får nobben av mig..

Några bra tips på hur man packar så bra som möjligt? Jag tar emot alla! :)


Xoxo

Rebecka
Postat av: Denise

Sv: Joo har hunnit med det mesta nu:D Jaa jag fick säsong 1 & 2 i julklapp och har sett klart båda nu:)



Vad häftigt att du ska till USA som aupair! Det vill jag också efter gymnasiet. Min kusin kom nyss hem efter att ha varit det i NY.



Hoppas du får det superbra!:D

2011-01-04 @ 21:25:33
URL: http://photobydenise.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0