Off to NYC

publicerat: 2011-01-29 @ 14:00:00
Har haft en bra dag an sa lange och vet att resten kommer bli minst lika bra!

Kan saga att det varit fullt upp hela morgonen men det har gatt bra
Har ar min dag so far..

Borjade dagen med en promenad, bara jag och min ipod :)
Sedan nar jag kom blev det en relativit snabb frukost sedan skypade jag med mina systrar, var riktigt kul att prata med med dem! :) Hann ocksa prata med mamma for hon var inloggad, aven det var roligt! :)

Efter min pratstund med mina systrar och mamma kom min LCC pa besok, det var ett obligatorist besok bara for att kolla sa att jag mar bra och tycker allt gar bra och att foraldrarna(och barnen) tycker detsamma.. Nar vi var klara med det bar det ivag till Chuck E. Cheese, dar hade vi kalas for det mellersta utav mina vardbarn som fyllde 5 ar igar :)

Var riktigt roligt pa kalaset, jag jobbade inte utan var dar som en gast, Nadine var ocksa dar hon var dar med ett utav sina vardbarn sa vi kunde prata lite. Nu har jag precis kommit hem och ska bara byta om lite och sedan bar det ivag till NYC! Ska bli sa kul, har redan bestammt att jag ska aka in nasta helg ocksa men da blir det en HELdag, maste bara se till att fa med mig nagon mer..

Detta far racka sa lange!

Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Jag åker gärna med till NYC nästa helg. Har ändå inget speciellt för mig. ;)

2011-01-29 @ 15:46:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0