Min första kärlek

publicerat: 2011-01-07 @ 08:15:00

Kommer ni hiåg när man var ungefär 12 - 13 år, då man inte spenderade lika mycket tid vid datorn som man gör nu idag.. Det var också då som skolkatalogen var något utav det roligtaste som fanns, kommer ihåg att jag och mina kompisar kunde spendera timmar i att titta i dessa. Kanske bör tillägga att det fortfarande är lika roligt med skolkataloger :)

Det var just i en skolkatalog som jag först såg honom, min första kärlek, han som också ett tag senare blev min första pojkvän. Är väl alltid något speciellt när man är kär i någon med var nog lite extra absolut första gång, man visste ju inte hur man skulle agera för hur gör man när det gäller "sånt"??
Kommer ihåg att jag och några kompisra satt och pratade om honom endel i korridorerna och om han råkade går förbi blev vi alla helt tysta och sedan efteråt pratade vi desto mer.. haha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0