Can' wait

publicerat: 2011-01-01 @ 14:34:20

Nästan 1 vecka efter att jag kommer att ha anlänt till familjen i USA fyller en utav tjejerna år, det ska bli riktigt kul att få vara med och förbereda hennes födelsedag :) Känns också bra att det händer något relativt fort, inte för jag inte kommer att ha fullt upp i början men tror det kan vara bra så att man inte börjar längta hem eller så..

Nu har jag precis fixat mina presenter till tjejen :)
Kommer bli jättebra tror jag! Kan inte visa det ännu för har precis klickat hem det från nätet så ni får lita på mig ändå. Det enda jag har kvar att ordna inför födelsedagen är ett grattiskort, tänkte sätta mig med det senare idag.



Å måste berätta en annan sak..
Jag skickade ett litet mail till familjen igår och önskade dem gott nytt åt ochsa att vi redan fått 2011 här i Sverige(klockan var ju bara 18:00 där då)
Och idag såg jag att jag hade fått ett jättegulligt svar :)

"Happy new year! Can't wait to welcome you to our home"

9dagar kvar nu!






Xoxo

Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0