Vaken

publicerat: 2011-12-29 @ 14:00:39

Hade tänkt att jag skulle sova läänge idag, börjar inte fören 11 så en låång sovmorgon var planerad men det blev inte så mycket utav det..

Kl. 7 fick jag ett sms, försökte att somna om igen för tyclte att det var lite väl tidigt att gå upp men nu en timme senare sitter jag här framför datorn. Förutom sms:et fick även hunden mig klarvaken, vet inte vad han såg men skällde högt och länge gjorde han i alla fall.

Har redan nu bestämmt mig för att en lång och rejäl sovmorgon kommer vilja ha första morgonen i LA.


Vet i alla fall att denna lilla inte kommer att skälla så jag vaknar hemma dock kan det ju bli
att hon hoppar upp i sängen, vet inte vilket som är värst..

Postat av: Mamma

Konstigt att du hade en bild på Sacha just idag, har varit med henne till vet och hon har ljuverinflammation igen stackarn. Hon vill inte ens äta leverpastej, då är hon dålig. Tänk så glad hon kommer bli när hon får se dig igen! Hon reagerar ju väldigt på din röst när vi skypar. Ha det,

2011-12-29 @ 14:45:13
Postat av: Mamma

Konstigt att du hade en bild på Sacha just idag, har varit med henne till vet och hon har ljuverinflammation igen stackarn. Hon vill inte ens äta leverpastej, då är hon dålig. Tänk så glad hon kommer bli när hon får se dig igen! Hon reagerar ju väldigt på din röst när vi skypar. Ha det,

2011-12-29 @ 14:47:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0