Julsaker i augusti?

publicerat: 2011-08-17 @ 14:20:52
I sverige känns det som att vi både blir lite arga och irriterade på butiker som lägger fram julsaker i mitten på oktober eller liknande. Alla dem som blir som argast och som mest irriterade ska inte åka till USA för jag var till en pysselaffär igår och vad de hade mängde med saker på Thanksgiving och Halloween men det fanns även lite julgranskulor och andra saker för jul!

Thanksgiving och Halloween kan jag lite förstå att de har saker framme till fast ändå inte för Halloween är i slutet av oktober och Thanksgiving är i slutet av novermber men det får väl vara ok, julsaker nu? Det är väl lite väl tidigt!? Det är ju ändå bara augusti trotsa att det är slutet på månaden men ändå.
Nog för att jag ser framemot både Halloween, Thanksgiving och jul så vill jag inte börja köpa pynt nu!

Men vill man vara ute i god tid så för man börja i tid..


I övrigt blev det Starbucks och lite frozen yo igår, mumsigt! :)
Idag kan jag dock lova att det blir sängen tidigt slutar kl. 7pm och är redan trött, kommer bli en bra dag. Nä men tror nog den kommer bli bra för vädret är jättebra och vi har en playdate med kusinen i eftermiddag så förhoppningsvis blir dagen inte allt för lång.


Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0