Nu j*klar!

publicerat: 2011-04-10 @ 10:00:00

Japp, nu har jag verkligen insett att det inte går att göra hur många omstarter som helst eller klart att det går men det är inte direkt så man gör om man vill lyckas.. Och jag vill lyckas!

Jag vill känna att jag klarade av det, att jag verkligen gjorde något som jag velat göra så länge, något som får mig att må bättre.. Att sluta äta kakor, äta på oregelbundna tider o en massa mer.

Vet inte men har bara fått en massa motivation till att verkligen ta tag i detta en gång för alla :) Och jag börjar inte imorgon utan jag börjar nu!

Jag läser lite andra bloggar, endel är andra au pairer, andra är fotobloggar men läser också en fitnessbloggar. Får endel inspiration o motivation från dem och speciellt ifrån en nämligen Bemmes fitness 

Vet inte varför men tror att det är dels hur hon skriver men också för att hon känns så vardaglig och naturlig, inte för att de andra bloggarna jag läser gör det men ex. så läser jag en blogg och tjejen som har den bloggen tvälar i bodyfitness och är så vältränad man bara kan bli och självklart får jag motivation när jag ser henne och hur hon har klarat av det men ibland känns det så långt borta... Nog för att jag vet att det tar tid att få muskler och man får lägga ner en hel del kraft på det, men som sagt ibland känns det bara lite långt borta.




Nu är det mat - & sovklocka som gäller haha :) Eller i alla fall matklocka..
Denna lapp bryder nu min anslagstavla




Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0