Big problems here

publicerat: 2011-04-20 @ 21:12:20
Ska ju till Miami i slutet av augusti och början av september med ett par andra tjejer närmare bestämmt 3 till :)

Vi har hittat det perfekta hotellet, lite dyrare än vad vi planerat men det är jättefint, har pool, ligger på stranden(South beach) och ligger nära bra shoppingstråk, Miami Ink, och restauranger med mera..

Men frågan är bara om vi ska vara borta 6 eller 5 dagar, ska försöka att boka flyg så att vi åker dit tidigt på morgonen o åker hem på eftermiddagen, men kruxet för mig är att om vi är borta 6 dagar kommer jag inte att ha några semesterdaar kvar men om vi är borta 5 dagar kommer jag att ha 2 kvar, kanske ingen jätteskillnad men ändå..

Å ena sidan i fall någon kompis eller min lilla syster kommer å hälsar på till hösten(Johanna vad säger du, boendet är ju gratis:) har jag inga dagar o ta ut, å andra sidan vill jag ju att vi ska hinna med att se det vi vill/måste se i Miami.. Big problems här!

Får se hur det går men tror det kommer blir 5dagar men inget är bestämmt eller bokat ännu



Xoxo
Rebecka


Postat av: Syster Erica

Förstår att det e stora problem, hoppas Johanna vill hälsa på dig så löser sig det problemet rätt snart =) kram

2011-04-22 @ 15:03:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0