Snart matchtning

publicerat: 2010-09-01 @ 20:50:37

Igår skickade jag in min ansökan och den har redan blivit godkännt, nu ska bara min kontaktperson prata med mina referenser sedan är det äntligen dags för matchning. Känns skönt att komma igång nu. Att hitta en värdfamilj man tycker om och verkar trivas med är nog inget man hittar över en natt precis, men nu är jag en bit på väg i alla fall.


Nu ska jag gå och sova, ja du läste rätt sova kl. 21:00! Är så trött att jag inte orkar hålla uppe ögonen längre snart. Igår var jag och lite kompisar från LUF ute på kampanj, vi sov utanför en av röstningslokalerna här i Uddevalla. Det är idag den 1/9 som man kan börja förtidsrösta, så vi ville visa på hur viktigt det är att rösta i valet. Och om man kan köa för en Iphone 4 så kan man köa för att få rösta fram ytterligare 4 år med en borlig regering :) Så vi hade med oss massor med godis och dricka och liggunderlag samt sovsäckar så sov vi under bar himmel, självklart hade vi med oss mössa, vantar, raggisar och massa filtar. Måste erkänna att jag trodde det skulle vara kallare än vad det faktiskt var.

Nu blir det sängen  och inget annat!

Kram

Postat av: Marina

Hejsan :) såg ditt inlägg på Cultural Care's FB sida :) Vad kul att ansökningarna är klara! Har kommit ungefär så långt jag också. Ska skicka in mina referenser per post, sen är jag klar.



Vilken fin blogg du har, jättefin design :D!

2010-09-02 @ 15:11:57
URL: http://notesbymarina.blogg.se/
Postat av: Marina

Ja eller hur :) Men som sagt det är ju en bit kvar. Längtar tills det börjar hända saker på riktigt. Spännande! Vi får se om vi kommer iväg någorlunda samtidigt. Man vet aldrig.



Tack så mycket :) Är faktiskt nöjd med den. Har inte photoshop eller nåt sånt program så jag har gjort den på internet :)



Kram

2010-09-02 @ 20:34:40
URL: http://notesbymarina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0