Trötter

publicerat: 2010-10-13 @ 21:02:30

Känns som att det är lika bra att jag skriver ett litet inlägg nu om de kommande dagarna, för de ser alla likadanna ut; jobb, jobb och lite mera jobb!

Ja, totalt blir det sex arbetsdagara denna vecka :) Både roligt och lite jobbigt. Roligt för att jobbet i sig är roligt och självklart för att få pengar men lite jobbigt är det eftersom det är så skiftande tider. Ena dagen jobbar man 12-20 nästa 16-00:30 och kanske nästa 13-22, så kroppen hinner inte riktigt vänja siga vid alla dessa tider, men det beror nog mycket på att jag är extra och nu hoppar jag in för vissa som är sjuka så då blir det lite annorlunda.

Så om det kommer vara lite tomt här i bloggen de kommande dagarna så vet ni! :)
Ska försöka hinna med att lägga upp det pyssel som jag och barnen gjorde i måndags, får se när det blir bara..

Nu blir det att sova så jag är pigg o glad imorgon

Sov så gott!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0