Kort och mera kort...

publicerat: 2010-10-06 @ 11:01:49
Ja, jag har ju köpt en ny kamera och idag var det premiär för det första kortet! :)
Men precis som jag sagt tidigare var jag riktigt duktig och läst igenom hela handboken innan jag börja fota..

Kan bara säga att jag verkligen älskar min kamera, men självklart håller jag med Cassandra, det tar lite tid att ta upp kameran men jag känner mig ändå väldigt nöjd, tror dessutom att jag kommer ha den hängandes runt halsen en stor del i alla fall nu i början.. haha

Här kommer ett litet urval av jag fotograferat idag :)
 
(Som ni kan se har jag börjat att skriva även på engelska. Detta gör jag dels för att jag vet att det finns personer som ej kan svenska som läser min blogg, men jag kommer även göra det för att öva mig på min engelska. Hoppas ni har överseende med ev. grammatiska fel samt stavningsfel..)



As you might now I have a new camera and today was the day when I took the first shoot.
Just like I sad before did I read the handbok before I started to take some photos..

One thing is shore, I just love my camera, but Cassandra has right, the camera is big and it take some time to get up the camera from the bag. But I think that I will have the camer around my neck, at least in the beginning.. haha

Below can you see some of the photos that I did take today, Enjoy! :)



Första bilden blev på denna kruka, texten är mitt namn(Rebecka) på arabiska
This was the first photo I tok, the text is my name(Rebecka) in arabic



Utsikten från min balkong, älskar hur alla träd ser ut nu på hösten
The view from my balcony, I love how the tree look like right now in the autum


En "pinne" och hamnen i bakgrunden
A "stick" and the harbor in the background


Havet med Uddevallabron i bakgrunden
The sea with Uddevallabron in the background

Hade tänkte lägga upp några bilder till men datorn vill tydligen inte detta..
I have some more photo that I would like to show you but right now the computer dosn't want that..

Postat av: Christine

Tack! :D

Det känns jätte roligt men jag fick ett litet bakslag igår kände jag :(

2010-10-07 @ 11:02:51
URL: http://missnaenfeldtinusa.blogspot.com
Postat av: Christine

Hur går det med allt för dig? :)

2010-10-07 @ 11:03:06
URL: http://missnaenfeldtinusa.blogspot.com
Postat av: Christine

Jo jag tyckte att det var jätte konstigt jag med :( Hmm... jag vet inte alls hur jag ska göra, men jag ska nog mejla familjen i morgon eller något och be om svar innan måndag för annars går jag nog vidare... :(



Ok, gud va roligt för dig! :D GRATTIS :D :D

2010-10-07 @ 12:18:11
URL: http://missnaenfeldtinusa.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0