Effektiv

publicerat: 2010-10-12 @ 10:15:24
Igår hann jag med en hel del, var riktigt duktig. INte för att det var särsklit svårt eller jobbigt, men ändå!

Åkte ner till Göteborg och träffade min underbara klasskompisar eller min fd. klasskompisar snarare. Var riktigt kul :) Har inte träffat dem på ett par månader, nästan 6mån tror jag. Vi pratade självklart om mitt kommande år i USA och även Annas, hon åker till Karlifonien nu i december, hon ska studera där. Så hoppas hoppas att det blir tid för att träffa varandra när jag väl kommit till det stora landet i väst.. 

Efter lunchen med tjejerna gick jag en tur på stan, var så mysigt! Vädret var perfekt(klarblå himmel och sol), riktigt höstväder. Kännde verkligen att jag saknat Göteborg när jag gick där på gatorna, tror jag ska försöka få mig en lägenhet där när jag kommer hem från USA, men det är ju ett tag kvar tills det. Men jag gick inte bara o drog fritt på stan, nej jag inhadlade den första juklappen, ja ni läste rätt! Har nog aldrig varit ute i såhär god tid :) Men det var tvunget, vågar inte säga vad det var, vet inte säkert om mamma läser bloggen... Men det är en upplevelse kan jag i alla fall säga :)

När jag gjort detta blev det en tur till Panduro, alltid lika roligt att gå runt där o få massa idéer :) 
Köpte lite pyssel och efter detta tog jag bussen till Partille där jag var barnvakt i 3,5 timmar och självklart provade vi de jag köpt på Panduro. Blev tre jättefina ljuslyktor med spöken, häxor och massa annat läskigt på.. 

Tyckte att jag hann med en hel del som sagt :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0