Spring collection

publicerat: 2010-12-29 @ 15:28:32

Igår fick jag reda på att H&M:s vårkollektion har kommit ut och som ett svar på detta fick jag deras katalog idag med posten :)
Hittade massa snygga saker bland annat en klänning som de nu rear ut för 49:50kr istället för 149kr, jag vill köpa men är osäker på om jga hinner få den innan jag åker.. Stora problem här!

Den här bikinin hittade jag också, den är ett måste! Nu har jag ännu en anledning till att besöka H&M i New York :)


Bild: hm.se
Gillar att både att det var bandeau och detaljerna på den!
Färgen är perfekt när man blivit lite bru också :)

Nu ska jag torka bort dreglet och se tt till avsnitt på DVD:n om elements :)

Xoxo

-Rebecka

Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

Sv: hih,kul att du tyckte de :D

Ska ha en fotoskola 2011 så om du vill får du gärna kika in ;)

2010-12-29 @ 21:25:42
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0