Julklappar

publicerat: 2010-12-25 @ 15:00:35
Så var även denna julen över eller ja, julaftonen i alla fall.

Det blev en riktigt lugn julafton hemma med god mat och massa tv-tittande, känndes nästan som man inte gjort något annat. Trots att man inte direkt gjorde något ansträngande, mer än att äta så blev man väldigt trött, jag hade kunnat gått och lagt mig vid 8 tiden, men istället höll jag mig vaken åkte med till midnattsgudtjänst så först halv 1 kom jag i säng.

Hoppas att ni haft en bra julafton och att ni fått fina julklappar, det fick jag!


2 DVD-kurser
Nu ska här fotas och redigeras vill jag lova! :)



En jättesöt Lycka-till-kanin
 från min syster fick även armbandet nedan av henne


Fina smycken



Detalj på halsbandet



Härlig mysdress



På jobbet fick vi en snygg sportbag, denna ska absolut med till USA




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0