A great day

publicerat: 2010-12-05 @ 11:43:13

Vet inte vad det är med mig men när jag verkligen kan ta en låång sovmorgon och jag gärna vill sova länge, då vaknar jag alltid tidigt och bara inte kan somna om...
Gick och la mig vid halv 1 igår natt och ändå vaknade jag vid 9 tiden, var inte så mycket att göra förutom att gå upp.

Både fredagen och gårdagen var jättebra! :)

I fredags när jag kom in till Göteborg var det jättemycket människor, mer än det brukar nu i juletid.. Det märktes att det var något speciellt för det var 3 eller 4 vakter och nästan alla tog kort och var i helt extas.
Jag var ju tvungen att kolla vad det var för något och det var Kenza som var där och gav kramar och autografer. Jag är inget jättestort fan av henne men läser hennes blogg ibland, så var tungen att ta lite kort, men det var inte det lättaste.. Antingen kramade hon någon eller var det massa huvuden ivägen.




På lördagen mötte upp mamma så gick vi lite på stan. Hade riktig tur, vi gick in på Åhléns City och precis då skulle Leila signera sina kokböcker, jag fick hennes senaste bok av mamma i förtidig julklapp så att Leila kunde skriva i den :) Leila var så söt och trevlig! Hon skrev små meningar i alla böcker, bara en sån sak! Jag har ju även hennes första bok så jag köpte ett kort så skrev hon på det, får klistra in den i boken istället..



Jag och Leila


När vi köat färdigt och nästan höll på att svettas ihjäl gick vi upp o kollade lite på smink och fick se att Emma Sjöberg skulle vara där och visa sitt nya märke och prata om det. Vi skyndade oss bort för det var 10min kvar tills hon skulle gå, men hon hade redan gått! Det tyckte jag var riktigt dålig stil!!

Efter att vi gått på stan gick vi bort till Bergakungen, Filmstaden och kollade på filmen 4 år till, om ni får chansen så se den! :) Den var jättebra, verkligen! Det är en rolig, kärleksfull film med ett bra budskap, något som gör den extra bra var att huvudpersonen var Folkpartist, men tyvärr gick det inte så bra som det skulle...

När bion var färdig var det bara 1,5timme kvar tills kvällens höjdpunkt - Sir Elton Johns konsert!
Jag är inget jättefan utav Sir Elton men han har skrivit många fina låtar med väldigt djupa budskap, så det var verkligen jättekul att se honom :) Han var så snäll, när han kom in och skulle sjunga extranummret skrev han autografer tillde som stod längst fram... Blev inte alls avis!








Är inte den bästa kvalitén men lyssna istället :)
Ray Cooper är helt otrolig med sin trummor, han är ändå 65år..

Postat av: elin

fin blogg!

härligt att trätta kenza. det har jag alltid vilja gjort!

----------------------------------------------------



på min lilla dagbok har jag veckansblogg!

släng in en komentar om du vill vara med! :)

2010-12-05 @ 12:30:30
URL: http://eelinahrlin.devote.se
Postat av: cassandra

Heeej!! jaha vad roligt! jag åker från sthlm! :P men vi kommer ju ses på skolan eller? åker du med SI? :)

2010-12-06 @ 04:14:36
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: cassandra

jaha okej! men om du åker med CC och jag SI, är vi på samma skola då? jag är inte så insatt i allt det där med skolor och sånt? men så borde det väl icke vara eller? :O:P

2010-12-06 @ 10:16:26
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: Johan

Hej!

Johan från din klass på högstadiet här...kom hem från USA för drygt ett halvår sedan efter att ha varit au pair utanför Philadelphia i Pennsylvania...Ville bara säga att de va bland det bästa jag gjort i hela mitt liv o hoppas att du får en lika bra upplevelse som jag fick.

Finns huuuur mkt som helst att göra. Jag va ändå ganska aktiv under mitt år men finns fortfarande otaliga saker jag vill se o uppleva!!

Ha de bra!

Johan J

2010-12-06 @ 18:09:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0