2010-12-26

publicerat: 2010-12-26 @ 10:27:15

Idag är det en såndär dag då jag ska försöka vara så effektiv som möjligt!

Jag ska dels städa på rummet, lägga ut lite saker på tradera, fixa skypekonto till mina föräldrar ska också försöka att packa lite mer.


Filmen igår var ok men inte mer!
Har du inte sett 1:an och 2:an är det ingen idé att du ser den.. Men har du bara sett 1:an går det, jag kom på igår att jag nog bara sett den första filmen och jag hängde ju med i handlingen men hade nog varit lite bättre att sett båda 2.. I slutet var den något småseg men i övrigt lite rolig och fin! Som sagt ok men inget mer.

Ska ta och börja med det jag vill få gjort redan nu så jag blir klar fortare :)

Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0