Jobb och telefonkö

publicerat: 2010-08-02 @ 17:10:00

Började dagen med 6 timmar på jobbet, det var 6 låånga timmar! Var så trött att jag hade kunnat somna stående kännde det som.. haha

Sen när jag kom hem ringde jag runt till bla. Telia och Comhem för att kolla hur lång bindningstid jag har kvar, så jag vet när jag bör säga upp det. Jag som tänkte att detta kan ju inte ta allt för lång tid.. Det hinner jag nu på en kvart, jo eller hur! - Nej..  "Du har plast 84 i kön" fick jag till svar när jag ringde till Telia, men lyckligtvis kopplades jag fram när jag hade nummer 40, tre samtal tog lite mer än en timme.

Än så länge har jag inte skickat in ansökan, hoppas på att kunna göra det inom två veckor, men tänkte att det är lika bra att kolla hur lång bindningstid jag har på alla olika abonemang så jag vet när jag bör säga upp dem.

Nu ska jag ta och sätta mig och fila lite på fotoalbumet, har bara ett par bilder kvar :) Sen blir det sova som gäller!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0