Bildbehandla.se

publicerat: 2011-04-12 @ 04:04:13

Vill ge ett litet tips om en grymt bra hemsida, nämligen bildbehandla.se
Det är en sida där du kan få massa tips o råd om hur du redigerar bilder, du kan också beställa DVD-skivor med lektioner på :) Jag har redan en utav deras skivor.
Om man inte vill köpa deras "filmer" finns det endel på hemsidan som är helt gratis! :)

Det som är ännu bättre är att hemsidan är speciellt utformad för oss som har Photoshop Elemets, det är en enklare version utan Photoshop. Så ibland när man läser guider om hur man ska redigera något är det oftast guider för Photoshop, ibland kan jag anväda mig utav dess trots att jag inte har PS utav PSE men ibland funkar det inte alls och då är bildbehandla perfekt för där vet jag att allt går att genomföra...


Provade en ny sak idag, gör alltid detta såhär på kvällkvisten innan läggdags haha 
Men är då jag har tid att sitta på med datorn o gör det jag känner för..


 


"Klippte" sönder en utav mina bilder
Tycker det blev ok men det blev lite fel uppe i bilden till höger för det ska bara vara ett räcke men nu ser det ut som att det är två där men men.. 


Nu blir det att sova så jag är pigg o glad inför mina 9,5timmar plus ett pass på gymmet imorgon :) 

Postat av: mel

Hejsan, Jag heter Melanie och kommer att stanna i new york i en månad, jag undrar om du vet hur man kan träffa andra svenskar som är här? Jag åkte hit själv och börjar att känna mig riktigt ensam! ;) Kram

2011-04-13 @ 23:54:30
URL: http://melaniefuchs.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0