Uppdrag slutfört

publicerat: 2010-11-11 @ 10:44:15

Nämnde för ett tag sedan att jag skulle få vara med i vår lokala reklamtidning, och nu har jag precis kommit hem från fotograferingen :) Gick bra tror jag, fick inte se alla bilder men de skulle maila över dem till mig..

Var inte alls så lätt som man kan tro, är nog inte bara en dans på rosor att vara modell haha..

Ska bli riktigt kul att se när det kommer i tidningen och hur alla reagerar för jag har inte sagt det till någon, eller jo mina föräldrar och en kompis. Men jag tror inte att Tim(min kompis) säger något och om han gör det spelar det inte så stor roll för han bor inte ens i Sverige.


Blev även lite shopping idag, som vanligt..
Hittade en perfekt väska som jag ska ha som handbagage, är supernöjd! :) Var tvungen att köpa en ny för jag måste ju få plast med min kamera väska och allt annat som man nu ska ha i handbagaget..

Kram!

Postat av: Veronika-au pair i New York

Hej! Jag bor i Chappaqua 50 min norr om NYC. Såg att du skulle till North Salem, det är bara ca 20 min härifrån, det bor även två svenska au pairer där, som jag känner iaf, kanske finns fler! Hör gärna av dej när du kommit hit! :)

2010-11-11 @ 21:26:02
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0