Welcome back people

publicerat: 2012-05-11 @ 12:07:07

Nu klarar jag det inte längre, det kliar för mycket i fingrarna så jag och min blogg är tilbaka igen!

Har nu hunnit att vara hemma i Sverige i cirka tre månader, bara tre månader, det känns som jag varit hemma i ett år eller två.. Blir nog såhär när allt går på rutin och allt ser likadant ut och det finns inget nytt att hitta på.


För er som nyss hittat till min blogg(och förhoppningsvis kommer tillbaka) kommer här en liten beskrivning om mig själv.

Jag är en 22årig tjej som bor i Bohuslän på Sveriges västkust.
I februari 2012 kom jag hem från att ha bott och jobbat i USA, New York ett år, ni gissade rätt jag var au pair under ett år. Det var ett år som jag aldrig kommer att glömma, drömmer mig fortfarande tillbaka till min tid i USA så kan helt klart säga att det var in första men absolut inte min sista gång i USA.

Just nu jobbar jag extra på en resturang här hemma i väntan på att få antagningsbesked om jag blivit antagen till en utbildning i Karlstad, denna eviga väntan är inte alltid för rolig men men...

När jag inte jobbar tycker jag om att träna och det är nog det som bloggen kommer att fyllas mest med, träning och mat, har inget speciellt träningsmål just nu mer än att hålla mig iform.
 Fotografering är också något som jag tycker om men det går väldigt i perioder men det kommer nog säkert att dyka upp några foton här om jag känner mig själv rätt.

Ja, detta var lite kort om mig själv





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0