VIP

publicerat: 2012-01-16 @ 06:32:56

Shit vilken dag eller snare kväll det blev, mamma tyckte att vi skulle ta oss bort till Berverly Hills för att kolla på Golden Globe men jag var lite smått skeptisk till det iom att vi ändå inte skulle kunna se något pga av avspräningar och likande men vi åkte dit ändå och stod mitt emot hudud ingången till hotelletoch vi satt där på gräset och tänkte att nu kommer bilarna rulla förbi här på gatan och vi kan se när kändisarna kliver ur och vinkar lite glatt.

Kan ju säga att vi verkligen fick se kändisarna för vi fick komma in på själva hotellet!
Så det var tur att vi var på plats så pass tidigt för annars hade vi inte blivit insläppta, men nu stod vi på första parkett och såg bla. Brad Pitt, Angelina Jolie, Madonna och fler, massa fler. Lägger bara en upp bild nu men lugn, jag tog närmare 800bilder(!) så jag kommer att lägga upp många av dem imorgon just nu är jag såå trött..

Så det kommer att bli foton på George Clooney för fick ju se honom en gång till nu :)


Postat av: sannas rum

Åååh vad kul - vill jättegärna se alla bilder!!

2012-01-16 @ 11:49:08
URL: http://sannasrum.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0