Last of everything

publicerat: 2012-01-07 @ 00:12:32
Var sista gången på gymmet igår, har haft den sista playdaten med en av tjejernas bästa kompisar och idag blev det den sista playdaten med ännu en av deras kompisar, går nu in på min sista helg som en au pair.

På måndag är mitt år som en au pait officielt slut! Har tre jobbdagar kvar och totalt fyra dagar kvar tills min resemånad börjar, jag har nog helt inte förstått att jag ska åka iväg, allt kommer nog falla på plats när jag möter upp mamam på flygplatsen eller när vi sitter på flyget..

Postat av: Elin

Usch hur känns det? Overkligt förstås och du kan väl inte riktigt fatta det som du säger, men är du excited att komma hem eller känns det sorgligt att lämna allt?



Själv så var jag taggad att komma hem, 1 år var lång tid. Kände att jag hade gjort mitt liksom.

Sen kommer man ju förstås alltid sakna allt sen när man kommer hem, men jag gjorde inte det på samma sätt som om man bara hade varit iväg på semester. Då tycker jag det alltid är värre att komma hem. Vart ska du resa nu med din mamma då? Bara Californien eller? Eller bara o bara, jag menar inte så :P

2012-01-07 @ 01:12:41
URL: http://m8nsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Hehe precis, det var gott också;)



Jag förstår precis vad du menar=)



Åh men vad roligt, och hawaii med, vilken lyx=) och detta inom loppet av en månad eller? Hoppas ni får det underbart, ta mkt kort och lägg upp sen;)

2012-01-07 @ 14:25:05
URL: http://m8nsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0