Empty room

publicerat: 2012-01-08 @ 00:42:30
Stter i ett mer eller mindre tomt rum med ekande väggar och en tom ekande garderob, har precis städat ur hela rummet men har fortfarande lite kvar innan allt är klart men har varit ganska effektiv idag tycker jag ändå.

Har hunnit med att jobba, träffat tjejerna och ätit en spansk lunch det var helt ok men var inte så väldigt roligt att sitta och lyssna på vad för saker de ska göra i mars, april och liknande men det var som sagt helt ok ändå! Efter det blev det en sista runda till Target har också hunnit med att städa, tvätta och fylla på ipoden med ny härlig musik, det blev en salig blandning med allt från rock, turkiskt, svenskt och klassikt men min musiksmak är ju en enda stor blandning av allt.

Imorgon blir det min sista(för den här gången) gång i NYC, ska bli skönt att bara gå runt och inte göra något speciellt. Får se vad jag hittar på men just nu har jag ingen aning, mitt humör pendlar lite upp och ner, alla känslor som kommer på en och samma gång gör det lite svårt.. 

Tycker det ska bli udnerbart att få komma hem till Sverige igen och komma igång med träningen och börja plugga och att bara få vara hemma och inte göra något speciellt men än att bara vara! Men vet att jag kommer sakna USA också, USA och Nw York har verkligen fått en stor plats hos mig. Kommer också såklart att saknana underbara värdbarn, dem har verkligen fått en stor plats i mitt hjärta!



Dessa två åker helt klart med på resan





Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0