Dolphins

publicerat: 2012-01-30 @ 07:36:36

Det tog oss cirka 10miuter igår innan vi såg något grått med fenor ute i vattnet och japp det var delfiner och ett helt gäng av dem, var nog helt klart 20.

Var riktigt kul att få se vilda delfiner på riktigt, något som man alltid hört att vissa lyckats med och som man själv bara kunnat drömma om men nu kan man lägga den drömmen åt sidan.. Förutom delfiner fick vi även se sköldpaddor och inte bara en utav fyra, behöver jag säga att det var en riktigt lyckat båttur?! :) Det absolut bästa var att ligga i vattnete och flyta och se en hel flock med delfiner simma under dig, helt amazing!















The Black pearl
Detta mina vänner är skeppet som använta i filmer med just det captain Jack Sparrow





Me and the pearl

I övrigt går det bra här, idag har vi bara slappat och jag råkade bränna mig lite på min fot, så det är dagens problem.. Imorgon måndag ska vi till Pearl harbor, roligt på ett sätt men på samma gång tråkigt såklart.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0