Working 9 to 5

publicerat: 2012-02-28 @ 11:57:26

Jag är en sådan person som aldrig snozzar(hur det nu stavas..) jag är alltid så duktig att jag stänger av alarmet och bli mer eller mindre klarvaken direkt, men riktigt så bra var det inte idag.

Stängde i vanlig ordning av alarmet men somnade om, men bara 15min och jag skulle ju bara ut på en lite morgonpromenad så var ju inte hela världen men ändå! Det värsta är nog att det är andra gång detta händer på en kort tid nu, kanske ska börja med att snozza ändå hmm.


Promenaden gick bra i alla fall och nu snart väntas det lite jobb, blev inringd för någon var sjuk, fick även fler tider för nästa vecka så nu är det full fart!

Postat av: Nicolina

haha, ja jag gillar att man orkar mer av dem :)

2012-02-28 @ 14:46:28
URL: http://nicolinalangebro.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0