Sleepy

publicerat: 2012-02-07 @ 22:06:02

För ett ögonblick trodde jag att denna dag skulle bli den första sedan jag kom hem som jag skulle orka vara uppe hela dagen men icke.. Det fick bli en 3 timmar lång powernap men trots detta känner jag mig ändå trött o hänig, hoppas det går bättre imorgon.


Har inte rört något som har med packningen att göra idag, har varit och ordnat mig en Iphone 4s istället och även varit på akupunktur. Känner mig bättre nu tack vare det men får erkänna att det var nästan lite kusligt för han satt och kollade samt klämde på min rygg och sa påståenden som stämmer till 100% ex. så frågade han om jag har huvudvärk ibland och det har jag så svarade jag och då sa han ja, den sitter här framme i pannan va och japp när jag väl får huvudvärk sitter den sig alltid där!

Här kommer bilderna som jag lovade på min nya väska och den fina asken med goda kolor inuti











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0