Nu kör vi

publicerat: 2012-02-22 @ 17:55:43
Behövde nog ett par dagar där utan ens en tank på bloggen för nu kliar det i fingrarana och jag har kännt lite saknat till min lilla vän här på nätet..

Har kommit fram till att bloggen troligtvis kommer att handla mer om hälsa och träning framöver men det kommer nog bli en hel del vardagsprat med blider också, ni får se :)


Så vi kör väl igång direkt!

På söndag har jag varit hemma i 3veckor, känns mycket längre, förutom att ha träffat kompisar och fikat mig igenom endel av dagarna har jag också börjar träna igen. Vill verkligen ta min träning till en högre nivå vilket jag just nu jobbar för men det gäller inte bara min träning utan även mi kost den måste bli bättre än vad den är idag! Har varit på två gym och provat på, det ena är mitt gamla gym där jag höll till innan jag åkte iväg men kommer troligtvis att börja på ett nytt då jag bor hemma nu och till det nya gymmet är det mycket närmare och man kan träna dygnet runt.

Blev ett lite kort axel -och tricepspass idag och känner redan nu av detta i mina små triceps så har jag inte träningsvärk imorgon är det något fel!


Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0