A nut for a nut

publicerat: 2012-02-06 @ 14:40:38
Fick min "lilla" souvenir från Hawaii i posten idag :)




Har börjat att ta tag alla väskor som jag hade med mig hem, men har kommit till ett stadie där jag inte vet vad jag ska göra eller hur.. Tror dels att det beror på att jag hade med mig Väldigt mycket, en väska innehöll ju bara skor(!) men jetlag gör nog lite också, det är det värsta som finns!


Men lovar att skriva mer i dagarna som kommer och ska ta lite bilder på två saker som jag fick av familjen när jag åkte. Det ena är en väksa och inte vad för väska som helst det är en Marc by marc Jacbos väska, den är ursnygg och helt underbar! I love it! Fick också en väldigt fin godisask med Empire state buildning på utsidan, den kommer få en plats i min framtida USA hylla som kommer att vara fylld med fina saker från USA :)


Nä, nu bär det åter till mina väskor och kläder

Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0