Bad luck..

publicerat: 2011-09-30 @ 00:25:56

Barnen  var lediga ifrån skolan idag och det var väl inget mer med det..


På eftermiddagen åkte vi till simhallen för de har ju alltid simlektioner på torsdagar, men väl där fick vi reda på att det inte var någon lektion för det var ju en helgdag.. Jaha ja! Men de var snälla och släppte in oss ändå, barnen blev väldigt glada för det :) Men tror vi hann vara i poolen i högst 15min förens badvakterna blåste i deras visselpipor så jag trodde huset skulle skaka sönder, det var storm(åska och regn) ute så det var bara att gå upp ur poolen. 

Alla utav tjejerna var inte så glada över detta vilket jag förstår och jag sa att jag höll med henne för jag blev lite glad över att simlektionen var inställd då hade vi alla kunnat leka i poolen istället var det bara att duscha och åka hem. 


Har aldrig varit med om att detta hänt i Sverige men de stänger simhallar för åska hemma också eller? 


Nu ska jag snart över till Steffie för en filmkväll


Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0