2011-09-28

publicerat: 2011-09-28 @ 13:38:58
Snart har jag bara tre månader kvar här i USA, vilket känns väldigt skönt men på samma gång lite ledsamt!

Jag ser fram emot att få komma hem igen och att bara få vara hemma även om jag fått mig ett andra hem och dessutom i USA kommer mitt "riktiga" hem alltid vara i Sverige..
Men nu under andra halva av mitt år har jag gjort så mycket mer saker, nästan varenda helg är uppbokad med saker, I love it! Det är saker som det som gör att jag inte vill åka hem, kommer verkligen sakna mina nya kompisar och allt vi gjort tillsammans.

Just nu planerar vi en liten tripp till Boston, trodde inte jag skulle åka dit men ser nog uta att kunna bli så ändå :)
Alla säger ju att man ska åka dit om man har chansen och Hardvard hade varit kul att se..



Xoxo
Rebecka
Postat av: Maria

Kan du förstå hur länge vi har varit borta? Helt galet! :) Försök absolut åka till Boston, underbar stad! Jag kommer förresten vara i NYC den 15-18 oktober om du hinner ses nåt :)

2011-09-28 @ 20:00:10
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0