Working on it

publicerat: 2011-10-08 @ 02:30:58
Loggade precis in på mitt konto på Cultural cares hemsida och möttes utav denna mening :)


"We are currently working on booking your flight home"

Fick ett stort leende på läpparna när jag såg detta!

Är så svårt att förklara hur jag känner just nu. På samma gång som jag mer än gärna hade velat stanna för jag verkligen älskar mina värdbarn ser jag så mycket framemot att få komma hem, att ligga i min säng i mitt rum, att få komma igång med skolan igen. Ida, en au pair vars blogg jag läser beskrev samma sak och hon skrev att det är som är i ett vakuum och får verkligen hålla med henne!

jag njuter av att vara här men på samma gång har jag inte direkt intresse för ex. Starbucksmöterna för det är bara en massa nya au pairer där nu och jag orkar inte med att vara trevlig och fråga hur de trivs, hur många värdbarn de har och hur gamla dem är....


Nu ska jag lägga mig o slappa framför tv:n lite


Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0