Tooth fairy

publicerat: 2011-10-15 @ 02:50:31
Idag började jag klockan 6am vilket inte tillhör det vanliga men det hade sina orsaker också..

Igår var den äldsta överlycklig för hon hade tappat ännu en av sina tänder och alla vet ju vad som händer om man lägger en tand under sin kudde eller i ett glas med vatten :)

Men, tyvärr så glömmde tandfén bort att komma så jag fick rycka in och hjälpa till lite haha!
Jag både lyckasde och inte lyckades men jag fick ändå till det så att det blev toppen tillsut och mitt värdbarn blev mer än glad :) Hon har nämligen fått en ny tandé, så i och med att hon är ny gjorde hon lite missar men snäll som hon var skrev hon lapp där hon förklarade att hon var ny, så nu vet vi det..


I övrigt var dagen bra men nu är jag riktigt trött och ska lägga mig och sova


Sweet dreams
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0