Klappat o klart

publicerat: 2011-10-07 @ 01:35:01

Japp nu är det bestämmt o klart, det blir Boston den 5-5november :)


Kommer dock inte som jag alls tänkt mig från början utann kommer nog bli lite bättre.
istället för att boka att själv kommer jag åka med ett bolag så bussresa dit, hotell och en guidadtur i Boston kommer att ingå, vet inte om det blir dyrare eller ungefär samma men känner inte att jag har tid att kolla runt för mycket utan här måste det ageras snabbt!

Känns skönt att det är klart :)
Nu kan jag släppa det lite och bara rikta in mig på något annat, men vad vet jag inte haha..

Nä, ska ta o hämta lite mer utav bananbrödet som min värdpappa bakade idag, det är farligt gott! :)


Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Å, bananbröd, vad gott det låter. Har man pålägg på eller bara smör? Kan du inte fjäska till dig receptet:)

Kul att Bostonresan är beställd, är det en paketresa kan du slappna av på ett annat sätt för de fixar allt, skönt.

Ha det bra,

2011-10-07 @ 16:52:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0