In heaven

publicerat: 2011-10-08 @ 22:26:05

Svävar nästan på moln just nu! :)

har hittat en scandinavisk butik med bara mat, godis och all man kan tänka sig och självklart är det bara saker från de skandinaviska länderna.. Har precis klickat hem små svenska flaggor, servetter med svenska flaggor, Ekström vaniljsås, prästost, ballerinakex kommer nog bli något mer innan jag är klar. Det bästa är att det inte är så dyrt heller, eller på ett sätt är det farligt kommer ju köpa för mycket...

Skulle ha upptäckt denna mycket tidigare så hade mamma o pappa inte behövt skickat mat eller godis till mig :)

Jag ska ju bjuda mina tyska, spanska och finska vänner på en svenk middag snart med bara svensk mat och vad blir bättre än att smycka med lite svenska flaggor med mer, jag kommer verkligen gå all in haha :)


Nä om jag skulle köpa en marzipan bar från Anton Berg?


Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Oj,oj,oj, nu ryker GI-kosten all världens väg, haha.

Nej, tycker det var jättekul att du hittade butiken och det klart du ska beställa marsipanbröd :)

2011-10-08 @ 23:49:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0