Freak

publicerat: 2011-10-14 @ 01:27:45
Jag tror(läs vet) att jag alltid har varit och kommer alltid att vara ett skofreak! Men ett glatt sådant haha

Vet inte exakt vad det är men skor kan jag aldrig får för många utav, är väl som de säger i filmen "hennes skor2 att skor passar alltid vare sig man går upp eller ner i vikt, de finns alltid där för dig!


Här kommer mina tre senaste skoköp och får erkänna att jag verkligen lyckas bra, ett par från varje kategori haha:)







Dessa blir det till halloween










Postat av: Mamma

Oj, vad mycket snyggt men hur ska du få med allt till Sverige undrar jag bara. Det får nog bli en container som Jörgen föreslog.

Jo,du har alltid gillat skor precis som mormor.

Du får gärna visa mig affärerna i December:)

2011-10-14 @ 12:40:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0