Djungelvrål

publicerat: 2011-10-25 @ 14:31:28
Fick ett litet paket igår från mina föräldrar :)
Var en tidning, Blosoom magazine och lite godis nu inför halloween, men kunde inte låt bli att öpnna en av påsarna.. Så igår kväll satt jag och åt djugelvrål och läste om man ska gå ner i vikt haha! Kanske inte den bästa kombinationen men nu det senaste har jag inte direkt brytt mig alls.
Får se när jag tar tag i det igen kanske när jag kommit hem, jag vet inte.


Idag har jag och den yngsta tjejen en playdate men en svenk faimlj :)
dottern i familjen går i samma skola som mitt värdbarnmen inte i samma klass, är så fräckt hur hon kan prata flytande svenska och engelska vid 4års ålder :)

Ska sätta mig och läsa lite i The help innan jag börjar



Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0